Interessert i å handtere gods i Fosnavåg næringspark?

Kystruten og Hurtigruten kan få ny anløpsstad på Mjølstadneset. Vi vil no høyre frå aktørar som er interesserte i å handtere gods der.

Kaier og skip på Mjølstadneset - Klikk for stort bilete Svein Arne Orvik

Herøy kommune har bygd nye kaier i Fosnavåg næringspark på Mjølstadneset. No ønsker vi å høyre frå aktørar som har interesse av å handtere gods frå skipstrafikken på staden.

Bakgrunn

Vi går ut med denne førespurnaden fordi vi no greier ut grunnlaget for å kunne flytte anløpsstaden til Kystruten og Hurtigruten i Herøy.

Kommunestyret vedtok i mai 2023 at administrasjonen i kommunen skal arbeide for å endre anløpsstad frå Torvika til Fosnavåg næringspark. Kommunestyret vedtok også at «saka om flytting skal opp til endeleg handsaming når nærmare avklaring er på plass.»

Ta kontakt seinast 3. mai

Vi ber interesserte aktørar om å ta kontakt med Tor Halvar Botnen, kommunalsjef for samfunnsutvikling. Her er kontaktinformasjonen.

Fristen for å melde interesse er 3. mai 2024.