Ny PPT-leiar

Elisabeth Skotheim er ny PPT-leiar i herøy. - Klikk for stort bileteElisabeth Skotheim er ny PPT-leiar i herøy. Thomas Sporsheim

Elisabeth Skotheim er tilsett som leiar for PPT (pedagogisk psykologisk teneste).

Denne artikkelen er over eitt år gamal og kan ha utdatert informasjon.

Ho starta i Herøy kommune tysdag 16. august og vil arbeide om lag 30 % stilling ut september. Frå 1. oktober er ho å finne i 100 % stilling i kommunen.

- Eg har utdanning frå Høgskulen i Agder der eg tok treårig utdanning som barnehagelærar. I tillegg har eg vidareutdanning som spesialpedagog og innan mentor/rettleiing og leiing/endringsleiing, fortel ho.

Ho har jobberfaring som assistent, pedagog, pedagogisk leiar og har vore styrar i tre ulike barnehagar.

Dei siste ti åra har Elisabeth jobba som spesialpedagog i Hareid kommune.

- Eg har vore så heldig og fått bidratt i pilotprosjektet «Støttande team», der vi har jobba førebyggjande med tidleg innsats inn mot skular, barnehagar og heim.

No gler ho seg til å starte i ny jobb i Herøy kommune.

- Det vert spanande med nye utfordringar og det blir kjekt å bli kjent med dyktige medarbeidarar, avsluttar Elisabeth Skotheim.